O mnie

Moje zdjęcie
szczęśliwy tata i mąż. BYL to akronim od starej nazwy bloga: Brake Your Limits. Nazwę zmieniłem 5 Lutego 2014

sobota, 12 marca 2011

Docenić - bez podtekstów

Zakończenie kariery Adama Małysza obija się głośnym echem w mediach. Faktycznie trzeba obiektywnie przyznać, że osiągnięcia pana Adama nie są małe i pomagały wielu Polakom w identyfikacji swojej dumy narodowej...

Z drugiej jednak strony mocno zastanawia sposób, w jaki polskie media postanowiły oddać cześć panu Adamowi - uruchamiając kampanie "cała polska zapuszcza wąsy dla Pana Adama".

Rozumiem chęć identyfikacji i potrzebę zrobienia czegoś co będzie żywo przypominać o "orle z Wisły".
Ale czy zapuszczanie wąsów na cześć Pana Adama to faktycznie przysługa jaką mu robimy, czy też jawne wyśmiewanie się?

O tym jak popularność wąsów rozkłada się geograficznie i kulturowo napisano wiele artykułów - polecam poniższe linki:

http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/63855,wasy-tradycja-czy-zwyczajny-obciach.html
http://www.wprost.pl/ar/196899/Polska-wasem-stoi/

Jak podawał raport wprost : "co 400 Francuz, co 40 Niemiec, co 7 Polak i co drugi Pakistańczyk nosi dumnie wąsy...

Osobiście jestem przekonany, że Pan Adam ma znacznie więcej walorów, które można by propagować skoro chcemy żyć w cywilizowanym kraju... (pracowitość, pokora, wiara we własne siły)

Panie Adamie -  pozdrawiam tymczasem nie z Żywca, ale ze Szpitala Onkologicznego w Gliwicach. Z tego co zauważyłem, pomagał Pan walczyć nie tylko w konkursie drużynowym swoim kolegom ale niepoliczonej ilości pacjentów!
Dziekujemy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz