O mnie

Moje zdjęcie
szczęśliwy tata i mąż. BYL to akronim od starej nazwy bloga: Brake Your Limits. Nazwę zmieniłem 5 Lutego 2014

środa, 5 lutego 2014

Mastektomia Angeliny Jolie: strategia czy smutny skutek Agnotologii?

Spostrzeżenie:
W ostatnich miesiącach trudno było nie usłyszeć o tym, że Angelina Jolie poddała się mastektomii (usunięcie piersi). Niepokojące jest to, że ponoć zrobiła to tylko dlatego, iż w jej rodzinie wystąpiły przypadki raka piersi.... Medialnie ładnie wyglądająca "prewencja". Ale jeśli głębiej się zastanowić: jaki to znak dla ludzi którzy słynna aktorkę znają i podziwiają? Co mają zrobić mężczyźni u których ojców zdiagnozowano raka prostaty czy raka jądra? (tak na marginesie - częsty przypadek raka). Prewencyjnie obciąć sobie narządy rodne? Co mają zrobić dzieci rodziców u których zdiagnozowano raka mózgu? Też prewencyjnie coś obcinać?

Tak się zastanawiam: czy Angelina Jolie zrobiła to świadomie inkasując daną kwotę od "lobby farmaceutycznego" czy też Pani Jolie jest ofiarą Agnotologii?(Tak na marginesie o kosztach dla NFZ i zysku dla producentów "leków" pisała gazeta wyborcza czytaj w nowym oknie Ciekawostka: tutaj polska wikipedia milczy w temacie ale jest jeszcze angielska Wikipedia: tam można sprawdzić: Czytaj o Agnotologii w nowym oknie


Otucha:
Wiem, że ludzie lubią uczyć się na własnych błędach ale dla tych, którym nikt już nie daje nadziei tworze stronę www, na której za darmo podzielę się "skondensowaną wiedzą z ponad 25 lektur antynowotworowych", zastosowanie której umożliwiło mi wygranie walki z nowotworem. Ponoć nieuleczalnym!!! Zaznaczę tutaj że nie jestem „zbieraczem sensacji w Internecie” ale fizykiem, człowiekiem który głównie dzięki swojemu sceptycyzmowi miał okazję zweryfikować wiedzę, którą posiadają onkolodzy. Zgodnie z planem uda mi sie uruchomić stronę 28.lutego.2014.  Aby uniknąć nieporozumień: nie mam "ciśnienia na szkło", ale lubię pomagać ludziom wiec niedługo będziecie mogli ocenić treści zawarte na stronie.

Pozdrawiam wszystkich ciepło!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz