O mnie

Moje zdjęcie
szczęśliwy tata i mąż. BYL to akronim od starej nazwy bloga: Brake Your Limits. Nazwę zmieniłem 5 Lutego 2014

poniedziałek, 6 września 2010

co się kryje w temacie


Niezauważanym aczkolwiek ważnym aspektem jest grupa poruszanych przez nas tematów w zależności od okoliczności i środowiska w jakim się znajdujemy. Stare porzekadło mówi że gdy znajdziesz się wśród wron - powinieneś krakać jak one. Z drugiej jednak strony pamiętamy o powiedzeniach: powiedz mi co jesz, jakiej muzyki słuchasz a powiem Ci kim jesteś.
Mając okazje do obserwacji kilku środowisk zauważyłem pewną zależność (środowisko - dominująca tematyka), którą raczej wolałbym się nie dzielić na blogu. Jednak wyraźnie da się zauważyć że przedstawiciele różnych danych środowisk interesują się podobnymi rzeczami.
Zatem warto się przysłuchać rozmowom w naszym środowisku i sprawdzić o czym mówimy najczęściej:
  1. Dywidendy, nieruchomości, ciekawe destynacje wakacyjne
  2. Imprezy, ilość spożytego alkoholu, samochody i utarczki
  3. Celebryci, miejsca ciekawych zakupów i kto z kim
  4. Tematy egzystencjalne
Absolutnie nie oceniam. Zwróciłem jednak uwagę na fakt, że bardzo istotne jest w jakim środowisku najczęściej przebywamy. Często słyszymy: „z kim poprzestajesz – takim się stajesz” dlatego być może warto od czasu do czasu stanąć z boku i przysłuchać się panującym tematom. Czy one aby na pewno są dla nas atrakcyjne czy tkwimy tam trochę z przymusu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz