O mnie

Moje zdjęcie
szczęśliwy tata i mąż. BYL to akronim od starej nazwy bloga: Brake Your Limits. Nazwę zmieniłem 5 Lutego 2014

środa, 18 marca 2015

Skuteczność leczenia raka

Jaka jest faktyczna skuteczność poszczególnych metod leczenia chorób nowotworowych? Z czego wynika popularność chemio i radioterapii, przy jednoczesnym deprecjonowaniu medycyny naturalnej?

Zadałem sobie te pytania ponieważ dużymi krokami zbliża się dla mnie termin ostatniego badania rezonansem magnetycznym, po którym zgodnie z uregulowaniami w polskiej służbie zdrowia - (zostanę uznanym za "wyleczonego dzięki radioterapii".  To niewątpliwie poprawi dość wątłą statystyke wyleczeń dzieki radioterapii. Ale jak to się ma do rzeczywistości?

Dzięki radioterapii (luty - kwiecien 2011) nie tylko straciłem na pare tygodni włosy, przez leki sterydowe miałem objawy choroby dwubiegunowej, przytyłem, a przede wszystkim w 2 miesiace po radioterapi czyli w czerwcu 2011 - odrósł mi guz nowotworowy w miejscu loży pooperacyjnej.

Dzięki medycynie naturalnej, doszło u mnie do "stopniowego, samoistnego, bezoperacyjnego zaniku guza o 4tym najwyższym stopniu złośliwości". Potwierdzają to 4 kolejne badania rezonansem magnetycznym.



Ludzi, którzy wrócili do zdrowia dzięki medycynie naturalnej jest więcej. Nie wszyscy jednak się do tego przyznają ze względu na ryzyko utraty prestiżu lub/i zawodu.

Jak to powiedział Mark Twain "There are lies, damn lies and statistics"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz